یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آیا شریک زندگی من باید بهترین دوست من باشد؟

۹۲ بازديد

BFF کسی بودن یک چیز بزرگ است - شما نیمی از گردنبند "بهترین دوستان" خود را فقط به کسی تحویل نمی دهید. داشتن یک شریک عاشقانه که همچنین بهترین دوست شما است به طور بالقوه کاملاً به نظر می رسد. با BFF خود به عنوان شریک زندگی عاشقانه خود ، از هر دو دنیا بهترین استفاده را می کنید ، کسی که با او می توانید بخندید ، زندگی خود را به اشتراک بگذارید و نوازش کنید. وقتی به زوج های مشهور به ظاهر خوشحال مثل اشتون کوچر و میلا کونیس ، یا لسلی مان و جود آپاتو نگاه می کنید ، نه تنها آنها عاشق به نظر می رسند بلکه به نظر می رسد واقعاً از کنار هم بودن لذت می برند.

چند نفر احساس می کنند که به آن نوع ایده آل رسیده اند؟ و آیا روانشناسان تأیید می کنند که این الگوی جدید مطلوب برای تلاش است؟

چند نفر روابط دو به یک دارند؟


برای اینکه بفهمیم چند زوج دوست خوب در آنجا هستند ، از 801 بزرگسال در سراسر ایالات متحده این سؤال را پرسیدیم: "آیا شما شریک زندگی خود را بهترین دوست خود می دانید یا کسی را بهترین دوست خود می نامید؟"

در میان بزرگسالانی که در حال حاضر در یک رابطه عاشقانه قرار دارند ، اکثریت قریب به اتفاق (83 درصد) شریک فعلی خود را بهترین دوست خود می دانند. برای کسانی که در حال حاضر متاهل هستند ، نرخ حتی بالاتر بود. زن و مرد از نرخ مشابهی برخوردار بودند ، در حالی که پاسخ دهندگان جوان نسبت به پاسخ دهندگان مسن کمی کمتر احتمال داشتند که شریک زندگی خود را به عنوان بهترین دوست خود ببینند.

تعداد کلی این نظرسنجی اخیر از میزان اولیه گزارش شده بهترین شرکای عاشقانه بهترین دوست گزارش شده است. در مطالعه‌ای در سال 1993 ، تنها 44 درصد از دانشجویان دانشگاه نشان دادند كه شریک عاشقانه آنها نیز بهترین جوانههاست. تفاوت در نرخ بهترین دوست و عشق ، تقریبا در دو سال گذشته دو برابر شده است ، فقط می تواند یک مصنوعی از نمونه های دانشجویی تحقیقاتی منتشر شده باشد.

اما انتظارات برای روابط مدرن در سالهای مداخله تحول یافته است. در مقایسه با نسل های گذشته ، زنان و مردان دگرجنسگرا امروزی عادت دارند که حتی در خارج از قلمرو عاشقانه به فکر همدیگر باشند. پس از تشکیل یک زوج عاشقانه ، ما بیشتر به دنبال تقسیم قدرت و تقسیم کار خواهیم گشت. ما روابط خود را با استانداردهای بالاتر نسبت به دهه های گذشته حفظ می کنیم.
به ویژه ، اکنون زوجین انتظار دارند که روابطشان رشد شخصی را ارتقاء داده و به افراد در تحقق اهداف خود کمک کند. به عنوان مثال ، شریک زندگی شما باید با آموزش چیزهای جدیدی از قبیل چگونگی درست کردن کرم برنج کاملاً مناسب ، گرفتن مکانهایی مانند پارک جدید ترامپولین جدید و کمک به شما در ایجاد شخصیت بهتر به شما کمک کند و چشمان خود را به چشم اندازهای جدیدی از جمله فواید خوردن رژیم غذایی گیاهی بیشتر اگرچه این انتظار برای رشد می تواند بار سنگینی بر روابط شما بگذارد ، اما محققان معتقدند كه روابط مدرن بر عهده این كار است. در حقیقت ، این ایده که یک رابطه می تواند به یک فرد در تبدیل شدن به فردی بهتر کمک کند ، پدیده ای است که محققان آن را گسترش خود می نامند ، مفید است. روابطی که گسترش بیشتری را ارائه می دهند نیز از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

برای رسیدن به همه این اهداف خودسازی ، ممکن است بیشتر از همسرتان یا شریک عاشقانه از آنچه در سالهای گذشته انتظار می رفت ، نیاز داشته باشید ، و شریکی که همچنین بهترین دوست شماست ممکن است گامی در جهت درست باشد.

برای دیدن اینکه آیا کسانی که شریک زندگی خود را بهترین دوست خود می دانند نیز انتظار بیشتری از آنها دارند ، نظرسنجی دانشگاه Monmouth از شما پرسید: "برای یک رابطه ایده آل ، چقدر باید انتظار داشته باشید که شریک زندگی شما به عنوان یک فرد در رشد و گسترش شما کمک کند؟" نتایج نظرسنجی ما به طور کلی انتظارات بالایی را نشان می دهد و افراد دارای شریک عاشقانه بهترین دوست از آنها کمی بیشتر انتظار داشتند.

البته ، در حالی که افراد می توانند انتظار بیشتری داشته باشند ، این به طور خودکار به نتایج بهتری تبدیل نمی شود. به این روش فکر کنید: به این دلیل که شما از شغل خود بیشتر می خواهید ، این تضمین نمی کند که می خواهید آنچه را می خواهید دریافت کنید.
آیا شرکای بهترین دوست شریک بهتری هستند؟

ما می خواستیم ببینیم که آیا این رمان های بهترین دوست واقعاً بهتر هستند یا خیر. برای انجام این کار ، ما از پاسخ دهندگان نظرسنجی پرسیدیم ، "چقدر از روابط فعلی خود راضی هستید - بسیار ، بسیار ، تا حدودی ، نه خیلی ، یا اصلاً راضی نیستید؟" سپس کسانی را که گفتند شریک زندگی آنها بهترین دوستشان است با کسانی که پاسخ دادند این شخص دیگری بود ، مقایسه کردیم.

کسانی که شریک زندگی خود را بهترین دوست خود می دانستند در واقع از روابطشان بسیار راضی تر از کسانی بودند که نکردند. این یافته با تحقیقات نشان می دهد که روابط با عشق بیشتر همراه - بر اساس دوستی ، احساس محبت ، آسایش و علایق مشترک - طولانی تر و رضایت بخش تر است. در حقیقت ، عشق همراه با رضایت از رابطه بیشتر از عشق پرشور است - نوع عشق عاشقانه مبتنی بر احساسات شدید جذابیت و مشغله با شریک زندگی.
با دیگران تماس می گیرید و می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و عاشقانه با شما تماس بگیرند ، دوست خود را دوست داشته باشید و همایشینی مشترک با مهدی از عشق است. یک مطالعه از 622 فرد متاهل نشان داد که می توان آن را دوست داشت و نمرات بالاتری را در مورد عشق دوست داشتن برنیاشت ، با رضایت شما را از بین می برد ، همچنین می توانید با استفاده از احترام بیشتری کسب کنید و احترام بیشتری را برای خودتان داشته باشید و همچنین بتوانید بیشتر از این خود بخواهید. به طور قطع ، در مقام دو مطالعه با نزدیک شدن به 400 شرکت سازنده در ارتباط با ما ، می توانیم به شما بگوییم که بتوانیم با شما تماس بگیریم ، می توانیم به شما بگویم ، می توانیم به شما بگویم ، می توانیم به شما دعوت کنیم ، دوست داشته باشیم و دوست داشته باشیم. مجازات برادر ، ارزش دوستی این شانس شکستن زوج رابط داد. عشق انجمن دوست شروع به بهترین و توانمندی صداگذاری میانه.

همه این مزایا توسط یک حساب کاربری ویژه و متخصص در اختیار شما است: زوج ممکن است که بیش از 15 سال با خوشحالی ازدواج کند. این مقام محققان از 350 نفر بیش از این زوجین سؤال می کنند که بتوانند به شما کمک کنند و در مقام رهبری باشند و بتوانند عمر خود را بدانند؟ ساده: شریک زندگی دیدگاه مشترک دوستشان بود. دومین پاسخ متداول ، دوست داشتن نماینده به عنوان یک شخص دیگر ، همچنین از جنبه های واقعی عشق عدنی بر دوستی بود.
چرا شرکای نمایش دوست بسیار سودمند است؟

در این بازدیدها نشانگر مزایای دوستیابی یا ازدواج با دوستان می توانید با شما تماس بگیرید و بتوانید با شما تماس بگیریم. دوستان می توانند با مراجعه به همدیگر ، بتوانند با شما صاحب نظر شوند ، با این وجود بتوانند با شما تقسیم شوند ، شما بتوانید از آنها استفاده کنید ، این امکان را می دهد که با شما تماس بگیرند.
با شناخت اختلافات بین بهترین دوستان و شرکای عاشقانه ، می توانید از برگزاری هر دو نوع روابط با استانداردهای یکسان بهره مند شوید. خیلی اوقات به نظر می رسد که افراد وقتی رفتارهای مشابه یک دوست را قبول نمی کنند ، بیش از حد از رفتار ناشایست شریک زندگی ببخشند. به عنوان مثال ، اگر دوست شما متوسط ​​، بی ادب ، بی ادب ، ناسازگار ، ناسازگار ، استدلال ، از نظر عاطفی ناپایدار بود ، متن های شما را نادیده می گرفت ، شما را اسم می زد ، یا نمی خواست مکالمات معنی دار با شما داشته باشد ، آیا باز هم دوست دارید؟ ؟ اگر اینگونه نباشد ، عادلانه است انتظارات مشابهی را برای شریک عاشقانه خود داشته باشید. برای یافتن یک شریک عاشقانه که واقعاً بهترین دوست شما است ، وقت بگذارید.

برای روشن شدن ، استدلال در اینجا این نیست که شما باید سعی کنید بهترین دوست موجود را به یک شریک عاشقانه تبدیل کنید. به هر حال ممکن است شما نتوانید خطر به خطر انداختن آن دوستی را به خطر بیاندازید. در عوض ، داده های اینجا حاکی از اهمیت شریک زندگی عاشقانه و یکی از بهترین دوستان شما هستند.

درنهایت ، بهترین راه برای داشتن عشق واقعی ممکن است این باشد که در ابتدا بهترین دوستان باشید.

برای پرسش سوالات خود می توانید به وب سایت دکتر ترانه موذنی مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.